Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България разширява диалога със своите клиенти: започва инициативата „Клиентски съвет“

30.9.2013


Дружеството набира кандидати сред своите битови клиенти за участие в Клиентски съвет, в рамките на който те могат да изразят и разработят конструктивни идеи и препоръки към дейността на дружеството

От есента на 2013 г. EVN България организира поредната инициатива, насочена към клиентите на дружеството. Под мотото „Вашите идеи създават промяна“ Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти.Той е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност и подобряване на информираността.

В рамките на инициативата ще се осъществяват съвместни работни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството - ще се обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България. Важна задача на Клиентския съвет е разработването на предложения, които да са полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

От днес започва и кампания по набиране на кандидати за участие в Клиентски съвет на EVN България. За него може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Участието в съвета е доброволно и безвъзмездно. Съставът на Клиентски съвет е от 24 участници, които се избират за период от 2 години. Срещите се организират минимум 2 пъти годишно в различни населени места в Югоизточна България. EVN България покрива пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите.

Всички желаещи битови клиенти на EVN България могат да кандидатстват за участие в Клиентски съвет по удобен за тях начин. Достатъчно е да изпратят писмено заявление за участие в свободна форма. Необходимо е то да съдържа следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (номер на измервателна точка), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на  www.evn.bg  меню Частни клиенти ->Клиентски съвет.
 
Кандидатите могат да изпращат своите заявления до 13 октомври 2013 г. включително по един от следните начини:
  • по имейл на адрес klientski_savet@еvn.bg
  • по факс на номер 032 99 00 10
  • по поща на адрес: EVN България, ул. Христо Г. Данов 37, 4000 Пловдив
  • на място във всеки EVN Офис.

За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на нашите клиенти, участниците в Клиентски съвет ще се избират по различни критерии при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и равноправно отношение.

Ние вярваме, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за последващо развитие на предлаганите от дружеството услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.

Подобни инициативи, целящи директен диалог и контакти, са практика, установена от десетилетия в западноевропейските страни в сфери като комуналните услуги, банковия сектор, транспорта и др.

Повече информация относно Клиентски съвет на EVN България може да се намери на www.evn.bg меню Частни клиенти ->Клиентски съвет , както и в телефонния център на EVN България:


ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при аварии
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад