Какво е Клиентски съвет на EVN България?
Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с частните клиенти.
Инициативата се организира под мотото:
„Вашите идеи създават промяна“
и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност и подобряване на информираността.
Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.
Съставът на Клиентския съвет е максимално от
24 участници, които ще имат срок на мандата
2 години. Членовете на съвета са пълнолетни граждани, които ползват услугите на EVN България по доставка на електроенергия, като участието им в него е доброволно и безвъзмездно.
За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на клиентите на EVN България, участниците в Клиентския съвет са избират по различни критерии при стриктно спазване на изискванията за
равнопоставеност и равноправно отношение.
В стремежа си да бъде по-близо до своите клиенти дружеството организира срещите на Клиентския съвет в различни населени места в Югоизточна България.
Предвидено е Клиентският съвет да се среща 2 пъти годишно.
Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство. Дружеството вярва,че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.
Конструктивните идеи на клиентите в различни сфери от дейността на EVN България са важни за дружеството и винаги добре дошли.
Вашите идеи създават промяна.