Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

„ЕВН България Електроразпределение” АД стартира кампания за актуализиране на данните за предоставена мощност сред своите бизнес клиенти

30.9.2010


Кампанията ще доведе до по-голяма сигурност на доставките на електроенергия за всички клиенти.

„ЕВН България Електроразпределение” АД стартира кампания за актуализиране на данните за предоставена мощност сред своите бизнес клиенти. Целта е да се постигнат максимално ясни договорни отношения, основани на взаимно доверие и коректност.

Данните, получени от тази кампания, ще позволят на дружеството да адаптира електроразпределителната мрежа съгласно реалното потребление на енергия. Това ще доведе до по-голяма сигурност на доставките и предотвратяване на претоварвания, вследствие на ползване на по-голяма от заявената мощност.

Процедурата на договаряне е безплатна за клиентите, които до края на месец октомври 2010 г. имат възможност да посочат реалните стойности на предоставената им мощност. В рамките на кампанията, вече са изпратени уведомителни писма до над 46 000 бизнес клиенти на територията, обслужвана от дружеството в Югоизточна България, с предоставена мощност по-голяма от 15 kW. Към всяко писмо е приложена декларация с посочена експертна оценка на „ЕВН България Електроразпределение” АД за мощността, която клиентите ползват по обекти.

При условие, че клиентът не е съгласен с посочените от дружеството данни, той е в правото си да заяви реално ползваната от него мощност за всеки притежаван обект. За целта е необходимо да се попълни приложената към писмото декларация, която следва да се изпрати на посочените пощенски или електронни адреси в упоменатия едномесечен срок. Ако клиентът е съгласен с посочените в декларацията данни, не се изисква изрично връщане на декларацията. Процедурата за договаряне остава отворена за клиентите и след приключване на кампанията.

Дружеството предоставя възможност на тези бизнес клиенти, които не са получили уведомителни писма, но имат нужда от заявяване на по-голяма мощност, да се обърнат към местния Клиентски Енергоцентър (КЕЦ) или да се свържат с Центъра за обслужване на клиенти на дружеството. След получаване на обратна връзка от клиентите до края на месец октомври и адаптиране на мрежата, съгласно предоговорените мощности, следва период на мониторинг на съответствието между предоговорени и реално ползвани от клиентите мощности.

> назад