Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria включва КЕЦ Хасково към новата телефонна централа на дружеството

15.1.2009


Клиентите получават възможност за по-лесен достъп до КЕЦ Хасково От началото на октомври 2008 г. EVN Bulgaria работи с нова телефонна централа, която предоставя на клиентите на дружеството достъп до всеки сътрудник чрез автоматично входящо избиране на неговия кратък телефонен номер. Сега ЕВН България Електроразпределение стартира процес по интегриране на своите Клиентски Енергоцентрове (КЕЦ) към новата централа. Така клиентите ще имат по-лесен достъп до всички 39 КЕЦ на територията на дружеството в Югоизточна България. Включването на КЕЦ към новата телефонна централа ще протича на етапи в периода от декември 2008 г. до края на 2009 г. Всеки КЕЦ ще получи един вътрешен номер, който клиентите ще могат да набират, след като се свържат с универсалния телефонен номер 0700 14 500. Този универсален телефонен номер клиентите могат да използват и за свързване със сътрудник на дружеството. От 16.01.2009 към новата телефонна централа се включва КЕЦ Хасково. Благодарение на нея клиентите ще могат, след свързване с номер 0700 14 500, да набират КЕЦ Хасково с един вътрешен номер 20530. За абонатите на БТК обаждането на универсалeн телефонен номер 0700 14 500 е на цената на един градски разговор. Всички останали абонати на стационарни и мобилни оператори заплащат цялата стойност на телефонния разговор според тарифния си план. Напомняме, че EVN Bulgaria продължава да е денонощно на разположение за своите клиенти и на другите два свои универсални телефонни номера: • за аварии 0700 1 0007 • за информация 0700 1 7777.
> назад