root.waicontent
EVN Bulgaria и Български Пощи ЕАД организират конкурс “Търсим най-учтивата пощенска служителка”
14.12.2009
Клиентите на EVN Bulgaria могат да спечелят интересни награди
Мениджърите на EVN Bulgaria и Български Пощи ЕАД откриха съвместно на 14.12.2009 г. реновирана каса за заплащане на електро- и топлоенергия в централния пощенски клон във Велинград при провеждане на семинар с медии в курорта. При откриването беше обявен и бъдещия проект за насърчаване на любезното отношение към клиентите.
С цел по-нататъшно подобряване на клиентското обслужване EVN Bulgaria и Български Пощи ЕАД организират конкурс на тема “Търсим най-учтивата пощенска служителка”. Целта е чрез гласуване от страна на клиентите да бъде избрана служителката на Български Пощи ЕАД, която обслужва клиентите по най-вежлив и любезен начин. Конкурсът се провежда под мотото “Да посрещнем клиента с усмивка”.
Той ще стартира от началото на 2010 г. и ще приключи през април 2010 г. Всеки клиент, който заплаща на каса на Български пощи, ще има възможност чрез попълване на интересен формуляр да изрази своето удовлетворение от доброто обслужване на съответната служителка на каса. Необходимо е само клиентът да напише името на служителката, от чието обслужване той е останал доволен в този формуляр, както и своето име.
Попълненият формуляр се пуска в специална кутия до всяка каса и участва в томбола с атрактивни награди. Клиентите могат да спечелят мобилни телефони, а голямата награда в конкурса ще бъде уикенд за двама в SPA хотел във Велинград или Пампорово.
Конкурсът “Търсим най-учтивата пощенска служителка” е поредният проект за подобряване на обслужването за клиенти на електро- и топлоенергия.