EVN Bulgaria: Денонощна телефонна връзка с клиенти при аварии - специализиран телефонен номер 0700 1 0007
27.10.2009
Коректната информация от клиентите е предпоставка за бързо и качествено обслужване
Във връзка с наближаването на зимния сезон, когато електроразпределителната мрежа и съоръженията са натоварени поради завишената консумация на електроенергия и лошите климатични условия, EVN Bulgaria информира отново своите клиенти за възможностите за приемане на сигнали за липса на захранване.
Телефонният център улеснява комуникацията с компанията. В специален софтуер се регистрират постъпилите сигнали. Те се предават незабавно на дежурните техници в съответния КЕЦ и не е необходимо допълнително обаждане от страна на клиента. Приоритетно се обработват сигнали, свързани с опасност за живота и здравето на населението.
Специализираният телефонен номер за аварии е 0700 1 0007. При обаждане на този номер клиентът ще чуе:
• нашия поздрав: ЕVN Bulgaria Добре дошли!
• съобщение, че разговорите е възможно да се записват, с цел подобряване качеството на обслужване;
• в случай, че всички наши сътрудници са заети с разговори с клиенти, то следва да се изчака освобождаване на сътрудник - първият свободен ще поеме обаждането.
При свързване с номера за аварии е възможно клиентът да чуе кратък запис с информация относно вече известни засегнати населени места/райони. В случай, че клиентът желае да съобщи различна информация, то той трябва да изслуша съобщението, за да може обаждането да бъде прието от сътрудник.
За по-бързо и точно регистриране на сигнала е препоръчително клиентът да е подготвен с информация, за която ще бъде попитан:
• клиентски номер, ИТН (може да се види във фактурата) или точен адрес;
• само клиентът ли няма ток или и съседите и откога;
• къде се намира електромерът;
• проверил ли е предпазителите си;
• телефон за обратна връзка – при необходимост нашите техници ще се свържат с клиента.
На денонощни телефони 0700 1 7777 за обща консултация и 0700 1 0007 за аварии, висококвалифицирани и обучени специалисти са в помощ на клиентите на EVN Bulgaria при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с всякакви клиентски въпроси.
ЕVN Bulgaria
Телефонен Център - 24 часа в денонощието
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0007 – телефон при аварии
на цената на градски разговор
емайл:
[email protected]