Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria: Денонощна телефонна връзка с клиенти при аварии - специализиран телефонен номер 0700 1 0007

27.10.2009


Коректната информация от клиентите е предпоставка за бързо и качествено обслужване Във връзка с наближаването на зимния сезон, когато електроразпределителната мрежа и съоръженията са натоварени поради завишената консумация на електроенергия и лошите климатични условия, EVN Bulgaria информира отново своите клиенти за възможностите за приемане на сигнали за липса на захранване. Телефонният център улеснява комуникацията с компанията. В специален софтуер се регистрират постъпилите сигнали. Те се предават незабавно на дежурните техници в съответния КЕЦ и не е необходимо допълнително обаждане от страна на клиента. Приоритетно се обработват сигнали, свързани с опасност за живота и здравето на населението. Специализираният телефонен номер за аварии е 0700 1 0007. При обаждане на този номер клиентът ще чуе: • нашия поздрав: ЕVN Bulgaria Добре дошли! • съобщение, че разговорите е възможно да се записват, с цел подобряване качеството на обслужване; • в случай, че всички наши сътрудници са заети с разговори с клиенти, то следва да се изчака освобождаване на сътрудник - първият свободен ще поеме обаждането. При свързване с номера за аварии е възможно клиентът да чуе кратък запис с информация относно вече известни засегнати населени места/райони. В случай, че клиентът желае да съобщи различна информация, то той трябва да изслуша съобщението, за да може обаждането да бъде прието от сътрудник. За по-бързо и точно регистриране на сигнала е препоръчително клиентът да е подготвен с информация, за която ще бъде попитан: • клиентски номер, ИТН (може да се види във фактурата) или точен адрес; • само клиентът ли няма ток или и съседите и откога; • къде се намира електромерът; • проверил ли е предпазителите си; • телефон за обратна връзка – при необходимост нашите техници ще се свържат с клиента. На денонощни телефони 0700 1 7777 за обща консултация и 0700 1 0007 за аварии, висококвалифицирани и обучени специалисти са в помощ на клиентите на EVN Bulgaria при непрекъснат режим на работа. Те имат готовност да поемат до 4200 обаждания дневно, свързани с всякакви клиентски въпроси. ЕVN Bulgaria Телефонен Център - 24 часа в денонощието 0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки 0700 1 0007 – телефон при аварии на цената на градски разговор емайл: [email protected]
> назад