Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria Електроснабдяване АД : Препоръките на ДКЕВР вече се изпълняват

22.11.2006


EVN Bulgaria разгледа внимателно санкциите, наложени от ДКЕВР. Паралелно с това вече са предприети мерки за подобряване на процеса на обслужване на клиентите и за прилагане на препоръките на комисията. Паричната глоба за бившето Електроразпределение - Стара Загора е общо 14 000 лв. От които сумата от 7 000 лв. е свързана с неотчитане на показания през месец август, поради административна грешка и вследствие на това - еднократно несъблюдаване на преференциалните 75 kWh в сметките на клиентите от 16 селища в район Ямбол и в едно село до Бургас. Засегнатите от това около 7 500 клиенти получиха съответната компенсация /максимално по 5,70 лв. на клиент/, която автоматично е приспадната от стойността на октомврийската фактура. Заедно с октомврийската фактура всеки от засегнатите клиенти получи и обяснително писмо, в което още веднъж се посочват причините за възможната грешка и начинът на компенсиране. Тъй като при 2 799 клиенти сумата на компенсацията е по-висока от съответната фактура за октомври, то сумата ще се изплаща на клиентите в брой в местния пощенски клон срещу предоставяне на лична карта. Тези клиенти ще бъдат информирани и с допълнително писмо. В техния случай става дума за средно по 2,70 лв. на клиент. Останалата сума от 7000 лв. е свързана с липсваща допълнителна информация във фактурата, а именно - началната дата на отчетния период и телефони за връзка. Паричната глоба от 7000 лв. за бившето Електроразпределение - Пловдив е свързана също с липсваща допълнителна информация във фактурата, а именно - началната дата на отчетния период и телефони за връзка. Предприемат се всички необходими стъпки, за да се подобрят услугите за клиентите. Освен специализацията и текущото обучение на нашите сътрудници, се въвежда системен контрол на качеството, както и мерки за подобряване на комуникацията.
> назад