Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България Топлофикация обнови общите части в сграда на свои лоялни клиенти

28.9.2012


Днес, 28 септември 2012 г., Йорг Золфелнер, председател на управителния съвет на EVN България Топлофикация връчи отличителен знак на победителите в кампанията за лоялни клиенти на дружеството, която протече сред сгради етажна собственост през отоплителен сезон 2011/2012 г. Наградата, която живущите в една от печeлившите сгради на ул. „Св. Горазд” 1, район Централен в Пловдив спечелиха, е боядисване на стълбищните части и модерна видеодомофонна централа.

От страна на печелившите плакета прие Иван Дойков, а сред присъстващите бяха още Димитър Атанасов, Омбудсман на гр. Пловдив и Райна Петрова, кмет на район Централен.

Кампанията за лоялни клиенти на EVN България Топлофикация стартира през отоплителен сезон 2011/12 под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти в сгради етажна собственост, в които над 75% от домакинствата ползват услугата централно топлоснабдяване и редовно заплащат своите фактури за централно отопление. Нейната цел е обновяването и привеждането в уютен види на общите части, както и енергийноефективни мерки в топлофицирани сгради.

Най-лоялните клиенти в общо 13 топлофицирани сгради етажна собственост спечелиха награди за обновяването на общите части и енергийноефективни мерки.

Клиентите в първите три класирани сгради спечелиха възможност да комбинират две от следните награди в зависимост от тяхното желание:
  • боядисване на стълбищна част;
  • електронно заключване на една входна врата;
  • осветление в стълбищна част;
  • видеодомофон на една входна врата.

Следващите десет сгради в класацията спечелиха поставяне на енергоспестяващо осветление в стълбищните части.

В кампанията участваха автоматично клиентите от всички топлофицирани сгради в Пловдив. След приключване на отоплителен сезон 2011/12 и определяне на класирането,
общо 246 домакинства спечелиха за общите части на 13 сгради мерки за тяхното обновяване. Инвестираните средства от EVN България Топлофикация за енергийноефективни мерки по инициативата възлизат на 56 000 лв.

Кампанията „Направете сградата си по-уютна с наша помощ” ще продължи и през отоплителен сезон 2012/13 г. Заедно с нея за пореден сезон дружеството ще организира и томбола с индивидуални награди за коректните си клиенти.
> назад