Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България Топлофикация изтегли имената на 150 свои лоялни клиенти, които ще получат ваучери за топлинна енергия от 50 лв. през следващия сезон

2.7.2014


За трета поредна година дружеството проведе кампания за лоялни клиенти

На 27 юни 2014 г. EVN България Топлофикация организира томбола за своите лоялни клиенти, които през отоплителен сезон 2013/14 г. са ползвали услугата централно отопление и са заплащали редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки коректното поведение на своите клиенти, дружеството раздаде като награди общо 150 индивидуални ваучера за топлинна енергия на обща стойност, всеки от които на стойност по 50 лв. Общата стойност на наградите е 7500 лв. Спечелената сума от ваучера ще бъде приспадната от фактурите за топлинна енергия на печелившия след 1 октомври 2014 г.

Определянето на печелившите се извърши като с компютър бяха изтеглени имената на клиентите и номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. В програмата за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградна инсталация.

Томболата се проведе в присъствието на нотариус и на упълномощени лица от топлофицирани сгради етажна собственост, които взеха участие в тегленето на печелившите имена. Списъкът с печелившите клиенти от томболата е публикуван на интернет страницата на дружеството: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Toplinna_energija/Kampania_TP/EVN-TP-Tombola.aspx . Наградените клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация.

Организирането на томбола за индивидуални клиенти е част от цялостна програма за насърчаване на лоялните клиенти, която EVN България Топлофикация стартира през 2011 г. През сезон 2013/14 г. тя се проведе за трета поредна година. За първи път дружеството награждава 150 свои лоялни клиенти, след като през първите две години на кампанията бяха награждавани по 65 клиенти.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 14 домакинства в тях. Необходимо е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.
В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация.

Повече информация за кампанията на дружеството може да се получи на денонощен телефон 0700 1 7777, имейл [email protected], както и в интернет на: http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Toplinna_energija/Kampania_TP.aspx.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад