Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Клиентите на EVN България могат да намерят новия „EVN Бюлетин” в офисите на компанията

19.5.2014


Последният брой на списанието за клиенти „EVN Бюлетин”, което се издава 4 пъти в годината и се разпространява безплатно, може да бъде намерено във всеки EVN Офис, както и в интернет страницата на дружеството – http://www.evn.bg/Services/EVNBase/BrochureManager/Journal.aspx?id=1ddbd980-e4fe-438a-b85e-dced77844a96&key=Key1. В актуалния брой EVN България информира клиентите си за следните клиентски инициативи и новости в клиентското обслужване:

Инициативата „EVN при Вас“
EVN България стартира инициативата „EVN при Вас“ за директен контакт с клиенти през есента на 2013 г. Тя включва изнесени срещи на място от експерти на дружеството по общини и кметства, включително и в малки населени места. Посещенията са предварително обявени с цел провеждане на отворена за всички дискусия по теми от интерес за клиентите. Срещите се провеждат в присъствието на клиенти, представители на общински администрации и др. До момента са проведени срещи с клиенти в 28 общини.

Нови функционалности в „EVN Онлайн плюс“
За по-голямо удобство клиентите могат да използват обновената система за онлайн проверка и плащане на консумирана енергия „EVN Онлайн плюс” на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx. От декември 2013 г. „EVN Онлайн плюс“ е обогатена с допълнителни функционалности в полза на клиента:
  • История на фактурите от последните 12 месеца. В новото меню История в профила потребителите могат да видят информация за фактурите, представена по ИТН за регистрираните от тях клиентски номера.
  • Заплащането на цена за възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане, вече също може да стане през „EVN Онлайн плюс“. Досега това беше възможно само на каса в „Български пощи“ ЕАД.
  • Добавка за експресно възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане, също може да се плати през „EVN Онлайн плюс“.
  • Ново меню Помощ в профила: указание с примери как се плаща през „EVN Онлайн плюс“ в три кратки стъпки, както и отговори на често задавани въпроси във връзка с ползването на онлайн платформата.
В допълнение клиентите могат да прочетат интересна информация за детските уроци на EVN България по енергийна ефективност в училищата. Кампанията включва обучение на ученици в разумно използване на енергийните ресурси и опазване на природата. Настоящата учебна година отбелязва поредното разширение на програмата, като тя вече се предлага за обучение на деца не само във 2-ри и 3-ти клас, а и в 4-ти клас. През настоящата учебна година инициативата се казва „Часът на Иви и Енчо. Занимателни обучения за енергия и екология.“

В бюлетина за клиенти от гр. Пловдив http://www.evn.bg/Services/EVNBase/BrochureManager/Journal.aspx?id=7bc18ae3-8517-4257-b61d-55d57045eb2e&key=Key1 те могат да намерят информация за новия EVN Oфис – в Мол Пловдив. Модерният клиентски офис е първият на енергийна компания в търговски комплекс за България, предлагащ всички удобства на модерното обслужване в търговски център: популярна и леснодостъпна локация, безплатен и голям паркинг, модерна и приветлива среда, възможност за комбиниране с други посещения в търговския център. Новият EVN Офис е с удължено работно време: всеки ден от 10:00 до 21:00 ч. без почивен ден.

За клиенти на EVN България Топлофикация се предлага информация относно грижата за отоплителните системи. От октомври 2013 г. ЕVN България Топлофикация предлага на своите клиенти в Пловдив нови услуги по вътрешните отоплителните инсталации на сградите и инсталациите за битова гореща вода. Общо 35-те услуги са групирани по отделни видове дейности, които специализираните екипи на дружеството извършват в сградите - аварийни ремонти на отоплителна инсталация, ремонтни услуги по сградни отоплителни инсталации, ремонтни услуги по отоплителни тела и арматура.

Пълен списък с издаваните от EVN България бюлетин за клиенти на електрическа енергия, както и бюлетин за клиенти на топлинна енергия, може да се открие на
http://www.evn.bg/getdoc/5aaee7df-af74-46a5-af5e-466c4ce94280/EVN-Bulgaria-бюлетин-за-клиента.aspx .

EVN България остава денонощно на разположение на своите клиенти:

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад