Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Информация от EVN България

11.7.2012


Днес, 11 юли 2012 г., дейността на касите на „Български Пощи” ЕАД, които клиентите на EVN България ползват за заплащане на потребена енергия, беше възпрепятствана от телекомуникационни затруднения на „Български Пощи” ЕАД. След 13.00 ч. днес беше възстановена нормалната дейност на касите, с изключение на тези в области Стара Загора, Ямбол и Сливен, които се очаква да възтановят нормален режим на работа в най-скоро време.

В тази връзка EVN България напомня, че към момента тече редовният безлихвен срок за плащане за клиентите, които заплащат своето потребление на електроенергия в периода от 1-во до 15-то число на месеца. Това означава, че клиентите, които не са успели днес да заплатят своята енергия на каса, могат да го направят до края на седмицата. Дружеството напомня, че на разположение на клиентите са и следните безкасови и интернет-начини за заплащане на потребена енергия, които не изискват посещения на касов салон на Български Пощи ЕАД:
  • чрез SMS (за информация www.epaygsm.com),
  • чрез системата ePay.bg (за информация www.ePay.bg),
  • чрез системата Транскарт (за информация www.transcard.bg),
  • с директен дебит,
  • чрез банкомат,
  • чрез интернет-банкиране.
EVN България е в постоянен контакт с представители на ‘’Български Пощи’’ ЕАД в случай на евентуални бъдещи затруднения на системата за плашане на пощенското дружество.

ЕVN България
Телефонен Център 24 часа в денонощието
тел. 0700 1 7777 (информация)
тел. 0700 1 0007 (липса на захранване)
тел. 0700 1 0207 (автоматична проверка на сметка)
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад