Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България инвестира над 200 000 лв. в нов модерен учебен център, който отвори врати в Стара Загора

21.9.2011


Днес, 21 септември 2011 г., в гр. Стара Загора беше открит новият учебен център на EVN Академия, звеното за професионални обучения и квалификации на EVN България. Центърът за обучения, който досега се помещаваше в Хасковски Минерални Бани, вече функционира в сградата на Клиентски Енергоцентър (КЕЦ) Стара Загора и е оборудван с електросъоръжения, симулатори, материали и техника, които се изпозлват в различни видове практически обучения. На разположение на обучаващите се са 7 помещения с общо 79 места, като за специализирания семинар „Работа под напрежение” са оборудвани 4 зали. Допълнително налице са още 3 семинарни зали и 1 зала оборудвана с компютри.

Общата инвестиция в центъра възлиза на повече от 200 000 лв. като времето за неговото оборудване и създаване отне 4 месеца. На церемонията по официалното откриване на центъра присъстваха представители на ръководството на EVN България, партньори по проекта и медии.

ЕVN Академия, звеното за професионални обучения и квалификации на EVN България, функционира от началото на 2006 г. Сред целите на EVN Академия са повишаването на професионалната квалификация и специализираните компетенции на сътрудниците на дружеството и подобряване качеството на услугите и работата с клиентите. От 2006 г. досега инвестициите на дружеството в обучения и развитие на сътрудниците възлизат на 1,5 млн. лв. като средно на година се организират повече от 500 семинара.

Курсовете и семинарите, които се провеждат в ЕVN Академия обхващат всички дейности на дружеството и предоставяните услуги за клиенти. В учебния център се провеждат различни видове обучения – от технически до такива за подобряване на клиентските услуги. Някои технически тренинги са например „Работа под напрежение”, „Основи на кабелната техника”, „Безопасност на труда / Повишаване на квалификационната група”, “Анализ при откриване на повреди при кабели”, “Заземяване и подобряване на заземяването в мрежа ниско напрежение” и други, които значително подобряват ефективността на сътрудниците в реалната работа и повишават безопасността при изпълнение на служебните им задължения. Като част от обученията за подобряване на услугите се предлагат семинари по управление на проекти, работа в екип и други.

> назад