Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria Електроснабдяване АД : Препоръките на ДКЕВР вече се изпълняват

12.11.2006


EVN Bulgaria започна незабавен и детайлен анализ на решението на ДКЕВР. По наша собствена инициатива и в резултат на поуките, които извлякохме от собствената ни вътрешна проверка, вече са предприети мерки за подобряване на процеса на обслужване на клиентите и за прилагане препоръките на ДКЕВР. Издаденият ни акт за установяване на административно нарушение от страна на Регулатора е свързан с неизвършеното отчитане през август поради административна грешка и вследствие на това - еднократно несъблюдаване на преференциалните 75 kWh в 16 села на район Ямбол и в едно село до Бургас. От това бяха засегнати около 7 500 клиенти. В техните фактури не бяха взети под внимание полагащите им се за август преференциални 75 квтч. Съответната компенсация /максимално по 5,70 лв. на клиент/ е приспадната автоматично в октомврийската фактура. Заедно с октомврийската фактура всеки от засегнатите клиенти ще получи и обяснително писмо, в което още веднъж ще бъдат посочени причините за възможната грешка и начинът на компенсацията. Тъй като при 2 799 клиенти сумата на компенсацията е по-висока от съответната фактура за октомври, то сумата ще се изплаща на клиентите в брой в местния пощенски клон срещу предоставяне на лична карта. Тези клиенти ще бъдат информирани и с писмо. В техния случай става дума за средно по 2,70 лв. на клиент. EVN Bulgaria се извинява на своите клиенти за възникналите неудобства във връзка с извънредното отчитане. Ние се стремим да предприемем всички необходими стъпки, за да подобрим услугите за клиентите си. Към тях спадат и специализацията, и текущото обучение на нашите сътрудници и служители, системният контрол на качеството, както и мерките за подобряване на комуникацията.
> назад