Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria продължава своя проект “Алианс с коректния клиент” по Южното Черноморие и през 2009 г.

1.6.2009


Дружеството реализира проекти за над 14 млн. лева за подобряване качеството на услугата и повишаване сигурността на доставките в района И през 2009 г. EVN Bulgaria продължава да развива проекта “Алианс с коректния клиент” по Южното Черноморие. Основна цел на проекта нa компанията е да се защитят принципите за равно третиране на всички абонати на компанията, като се гарантира снабдяването с електроенергия на клиенти, които редовно заплащат консумираната от тях енергия и прекъсването на електрозахранването на некоректните ползватели на услугата. В рамките на проекта “Алианс с коректния клиент” се предвижда прекъсване на елeктрозахранването на всички нередовни клиенти в района на Южното Черноморие. Програмата цели и предотвратяване на допълнителни разходи за клиентите за възстановяване на електричеството чрез навременно плащане на сметките за ток. За да се избегнат допълнителни разходи дружеството апелира към клиентите да заплащат в установените срокове своите фактури. Едновременно с прилагането на проекта “Алианс с коректния клиент” дружеството продължава активната си инвестиционна дейност за повишаване сигурността на захранване в региона и подобряване качеството на услугите. На територията на петте КЕЦ (Клиентски Енергоцентъра) в област Бургас през 2009 г. ЕВН България Електроразпределение АД ще реализира проекти на обща стойност за над 14 млн. лева. Сред основните насоки на работа на дружеството в областта е подготовката за летен сезон 2009. Сред приоритетите на Инвестиционнaта и ремонтна програма 2009 са намаляване броя на авариите, подобряване качеството на предоставяните услуги за клиентите и подобряване на инфраструктурата. При изготвянето на програмата под внимание бяха взети няколко фактора - подадените сигнали в Центъра за връзка с клиенти, които показват къде са местата с потенциал за подобрение, опита на диспечерите за мрежата средно напрежение; отличителните изисквания на силно развиващите се региони, балансовото мерене в трафопостовете, засилена работа с общините. В случай на прекъсване на електрозахранването всеки клиент на ЕVN Bulgaria може да получи информация в най-близкия КЕЦ или денонощно в нашия Телефонен Център – 0700 1 7777(Информация) и 0700 1 0007 (Аварии).
> назад