Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria се стреми да постави контакта с клиентите на широка основа

24.4.2009


Центъра за връзка с клиенти започна интензивни контакти с Федерацията на потребителите в гр.Хасково На съвместно инициирана среща между EVN Bulgaria, федерацията на потребителите в гр.Хасково, жителите на града ще бъдат информирани детайлно относно възможностите да намират бързо решение на въпроси, отправени към EVN Bulgaria. Интензивният диалог с Федерацията на потребителите е поредната стъпка на дружеството за укрепване на диалога и взаимоотношенията със своите клиенти, както и отговор на стремежа за предлагане на все по-добри услуги, близки до клиентите. За EVN Bulgaria клиентът е в центъра на вниманието, затова компанията си поставя амбициозни вътрешни цели: • Съкращаване на времето за отговор на оплакване до 5 дни (при законово разрешен срок от 30 дни); • Бърз отговор на клиентско запитване, изпратено по електронна поща - до 6 часа; • Скоростно приемане на обажданията - до 20-тата секунда. В момента в дружеството тече интензивна подготовка за регулярното изследване на качеството на обслужването по проекта „таен клиент”. До края на 2009 г., в рамките на друг проект -„Изследване на клиентската удовлетвореност” - EVN Bulgaria ще се обърне активно с въпроси и към своите клиенти. Това са част от пакета мерки, с които дружеството се стреми да открие местата, в които организацията има нужда от подобрение на дейността си и повишаване на качеството на обслужване, което е сред основните цели на EVN Bulgaria. Предлагайки на своите клиенти не само собствените си структури - Център за обслужване на клиенти и Клиентски Енергоцентър, но и чрез интензивни контакти с клиентски организации, EVN Bulgaria изразява надежда, че ще запази и доразвие партньорските взаимоотношения с клиентите си и ще повиши тяхната удовлетвореност от услугите на дружеството в енергийния сектор. Оставаме на разположение на нашите клиенти във всички КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) на дружеството, на email: [email protected], на интернет станицата ни www.evn.bg, както и на денонощните ни телефони 0700 1 7777 - за информация и 0700 1 0007 - за аварии (на цената на един градски разговор за територията на цялата страна).
> назад