Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria: Нормализиране след аварийната ситуация в кризисните области. Само за един ден на 1700 обаждания от клиенти е предоставена информация

19.11.2007


През изминалите почивни дни, 17 - 18.11.2007 г., вследствие на обилните дъждове възникнаха критични ситуации в регионите Смолян, Кърджали и Пловдив. Възникналите аварии се локализираха и отстраняваха в условията на лоша видимост, проливни валежи и ниски температури. В момента обстановката се нормализира и електрозахранването е възстановено. Само вчера, Call Center - Центъра за обслужване на клиенти на EVN Bulgaria, регистрира и обработи 1700 обаждания от клиенти. „Предоставянето на информация за аварии е важна стъпка за постигане на необходимото качество, което искаме да предоставим на нашите клиенти”, изтъква ролята на обслужването на клиентите ръководителят на Call center Александър Петков. Допълнителен брой сътрудници работеха на дежурство през уикенда. Целта е в трудни ситуации да се обработват около 3000 обаждания на ден
> назад