Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Обслужване на клиентите – въпроси и отговори

20.10.2006


Уважаеми клиенти, Извършеното в началото на октомври извънредно отчитане предизвика много въпроси и недоразумения. Поради това бихме желали да Ви информираме за следното: Защо се отчита извънредно? От 1 октомври са в сила нови цени. Според правните разпоредби (чл. 30 от Общите условия) в интерес на клиента за възможно най-кратък период трябва да отчетем около 1,5 млн. електромера – това е голяма задача, която бе възможно само чрез значителния ангажимет на около 1 000 сътрудници. Как се отчита извънредно? Как се отчита редовно? Ролиращо отчитане Това е отчитане, при което за определен времеви период, в случая един месец последователно по график се отчитат всички клиети. Този период е 30 дни но не съвпада с календарния период (месец). Този период на отчитане е повторяем, така че винаги се отчита консумацията за време с еднаква продължителност. Нашите отчетници си разпределят работата през целия месец, само така успяват да отчитат редовно месец за месец. Един пример: Семейство Иванови е имало редовен период за отчитане от 15 август до 15 септември. Заради извънредното отчитане е фактурирано допълнително потребление за периода от 15 септември до началото на октомври. Както се вижда от септемврийската фактура, общо периодът е по-дълъг. Следващата фактура с по-къс срок на отчитане ли е? Следващия период на фактурата обхваща периода от извънредното отчитане до периода на регулярното отчитане през Октомври. При сем. Иванови по този начин до 15.Октомври е налице значително по-кратък период. Може ли да са допуснати грешки при отчитането? Сътрудниците ни са обучени да отчитат правилно електромерите. В момента извършваме вътрешна проверка на всички подадени жалби и ще информираме за това подателите им. Ако се установи грешка в отчитането, фирмата ще коригира ли фактурата? Разбира се. Работим усилено за подобряването на обслужването на клиентите. Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте, задайте ги на тел: 0 7001 7777, респ. 0 7001 0007, лично във Вашия КЕЦ или на един от експертите ни в касовите салони.
> назад