root.waicontent
Обслужване на клиентите – въпроси и отговори
20.10.2006
Уважаеми клиенти,
Извършеното в началото на октомври извънредно отчитане предизвика много въпроси и недоразумения. Поради това бихме желали да Ви информираме за следното:
Защо се отчита извънредно?
От 1 октомври са в сила нови цени. Според правните разпоредби (чл. 30 от Общите условия) в интерес на клиента за възможно най-кратък период трябва да отчетем около 1,5 млн. електромера – това е голяма задача, която бе възможно само чрез значителния ангажимет на около 1 000 сътрудници.
Как се отчита извънредно? Как се отчита редовно?
Ролиращо отчитане
Това е отчитане, при което за определен времеви период, в случая един месец последователно по график се отчитат всички клиети. Този период е 30 дни но не съвпада с календарния период (месец). Този период на отчитане е повторяем, така че винаги се отчита консумацията за време с еднаква продължителност.
Нашите отчетници си разпределят работата през целия месец, само така успяват да отчитат редовно месец за месец.
Един пример: Семейство Иванови е имало редовен период за отчитане от 15 август до 15 септември. Заради извънредното отчитане е фактурирано допълнително потребление за периода от 15 септември до началото на октомври. Както се вижда от септемврийската фактура, общо периодът е по-дълъг.
Следващата фактура с по-къс срок на отчитане ли е?
Следващия период на фактурата обхваща периода от извънредното отчитане до периода на регулярното отчитане през Октомври. При сем. Иванови по този начин до 15.Октомври е налице значително по-кратък период.
Може ли да са допуснати грешки при отчитането?
Сътрудниците ни са обучени да отчитат правилно електромерите. В момента извършваме вътрешна проверка на всички подадени жалби и ще информираме за това подателите им.
Ако се установи грешка в отчитането, фирмата ще коригира ли фактурата?
Разбира се. Работим усилено за подобряването на обслужването на клиентите.
Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте, задайте ги на тел: 0 7001 7777, респ. 0 7001 0007, лично във Вашия КЕЦ или на един от експертите ни в касовите салони.