Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria: До 1600 сътрудника могат да бъдат мобилизирани при кризисни ситуации за нормализиране на електрозахранването

21.11.2007


По-добрата съвместна работа цели намаляване на броя и продължителността на авариите през зимата Преди началото на зимния сезон тази година EВН България Електроразпределение АД успя да реализира пълен пакет от мерки за зимната подготовка. До ноември 2007г. са извършени следните дейности по проверка и подготовка на електроразпределителната мрежа: • 23 150 км кабелни и въздушни линии средно напрежение, 27 838 км кабелни и въздушни линии ниско напрежение, както и над 10 000 трафопоста бяха инспектирани на цялата територия на дружеството • 646 км кастрене на клони в близост до електропроводи и поддържане на просеки съответно по мрежи ниско напрежение и средно напрежение • 589 000 човекочасове труд бяха вложени от експертите на EVN Bulgaria за извършването на тези дейности и в отделните райони бяха извършени ремонтни дейности в размер на няколко милиона лева. Едновременно с провеждането на превантивните мерки на територията на цялото дружество, във всички КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) и складове бяха подготвени и доставени допълнително резервни материали и техника, специализирани автомобили, студозащитно облекло за служителите, моторни шейни за планинските райони. При зимни условия в Югоизточна България 950 сътрудника дават дежурства от всички дежурни екипи (аварийните служби, техническите групи от всички 39 КЕЦ, диспечерските управления по места, както и повишения капацитет на Call Center-a). Освен дежурните екипи при извънредни метеорологични условия /силно застудяване, буря, силен дъжд или обилен снеговалеж/ могат да бъдат мобилизирани допълнително 1578 сътрудника за поддържане и възстановяване на електрозахранването, както и за осигуряване на сигурно електрозахранване. В случай на необходимост и с оглед сигурността на работата те се ангажират и през нощта. В същото време се разчита и на доброто и ефективно взаимодействие между отделните звена в дружеството и извън него- с другите компетентни институции. Това е една от основните предпоставки за възможно най-бързото овладяване на кризисни ситуации. Периодични срещи, целящи добра информираност и координация на действията между различните институции и дружеството се организират на цялата територия на дружеството. На клиентски номер 07001 0007 (на цената на един градски разговор) гражданите могат да получат информация за аварии, които са в процес на овладяване и да сигнализират за нововъзникнали проблеми с електрозахранването.
> назад