Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

ЕВН България Топлофикация ЕАД: Лоялните клиенти на дружеството ще получат бонус от 30 лв.

19.5.2009


Коректните клиенти ще получат бонус през юни при заплащане на фактурата за май Стремежът на дружеството е да бъде добър партньор и надежден доставчик и затова ръководството на ЕВН България Топлофикация ЕАД обмисля система от бонуси за своите лоялни клиенти в рамките на инициативата „Алианс с коректния клиент”. Както ЕВН България Топлофикация ЕАД вече уведоми, лоялните клиенти на дружеството, които са изплатили изцяло всичките си фактури в срок до 31.05.2009 г. за отоплителен сезон 2008/2009 (ноември 2008 до април 2009 вкл.), ще получат еднократен бонус от 30 лв. за този период. Системата от бонуси се предлага само за битови клиенти, които към настоящия момент са абонати на ЕВН България Топлофикация ЕАД. Освен това е необходимо клиентите да имат консумация по-голяма от 30 лева през последния отоплителен сезон. До момента 13 035 клиенти на дружеството успяха да заплатят своите задължения за консумирана топлинна енергия през отоплителния сезон 08/09 и всеки един от тях ще получи посочената премия. Сумата ще бъде приспадната от фактурата за месец май 2009, която трябва да се заплати през месец юни 2009. В случай, че клиентът има стари задължения, 30-те лева ще се използват за покриване на стария дълг. Съгласно Наредбата за топлоснабдяване уведомленията с данните за изравнителните сметки за сезон 2008/09 трябва да бъдат изготвени от фирмите за топлинно счетоводство и изпратени до клиентите до 15 юни. В случай че фирмите не получат възражения от клиентите, след изтичане на едномесечен срок данните от фирмите ще бъдат изпратени в дружеството. Така изготвените фактури ще се отпечатат и изпратят до клиентите през август. Наред със системата за бонуси към редовните си клиенти, ЕВН България Топлофикация ЕАД за съжаление е принудена да предприеме и действия спрямо всички некоректни клиенти. През есента на 2009 г. ще стартират съответните законови процедури за издаване на изпълнителни листове и събиране по съдебен ред на неизплатените задължения за консумирана топлинна енергия през отоплителен сезон 2008/09. EVN Bulgaria Телефонен Център 24 часа в денонощието 0700 1 0007 – тел. за повреди 0700 1 7777 – тел. за обща информация
> назад