Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

ЕVN Bulgaria: 15 000 клиенти са се възползвали до сега от възможността за актуализация на клиентските данни напълно безплатно

20.11.2008


Кампанията за актуализация на клиентските данни е безплатна до края на годината и цели бъдещо изпращане на сметки, както и полезна информация по пощата Важен фактор за повишаване стандартите на комуникация с клиентите и тяхното обслужване е качеството на наличната клиентска информация в базите данни на дружеството. За тази цел от 1.09.2008 г. EVN Bulgaria започна да актуализира данните на всички свои клиенти. Кампанията е безплатна и ще продължи до 31.12.2008 г. От месец октомври в кампанията се включи и нашият партньор – Български Пощи ЕАД. По този начин клиентите могат да попълват своите актуални данни както във всеки от 39-те КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) и касови салони на EVN Bulgaria, така и във всички клонове на Български Пощи. Със започналата от 01.09.2008 г. кампания за актуализация на клиентските данни дружеството предоставя възможност до края на 2008 г. напълно безплатно за: • корекция на адрес за кореспонденция • корекция на адрес на обекта • смяна името на клиента. От старта на проекта до момента от тази възможност са възползвали около 15 000 клиенти. За да са сигурни клиентите, че в бъдеще информацията ще достига навреме и винаги до тях, aпелираме клиентите да проверят данните, с които са регистрирани в нашата система. За целта е необходимо клиентите да разгледат своята последна платена фактура (фискален бон) за електроенергия. Ако има несъответствие в данните, клиентите могат да се възползват от безплатната промоция и да посетят най-близкия КЕЦ, най-близкия касов салон или пощенски клон. След изтичане на срока на кампанията стойността на услугата се заплаща. EVN Bulgaria се стреми винаги да осигурява по-високо качество на електроснабдяване и по-добро обслужване на своите клиенти. Допълнителна информация може да се получи в КЕЦ, на сайта на дружеството (www.evn.bg) или на денонощния сервизен телефон 0700 1 7777.
> назад