Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria предоставя чрез „Телевест” още един канал за информация към своите клиенти при планирани изключвания

28.4.2009


Ползвайки услугата „Телевест” от началото на месец април 2009 г., дружеството започва публикуване на актуална информация за планираните изключвания. Това е пилотен проект на компанията за допълнително информиране на клиентите. Безплатно и достъпно за всички клиенти, приемащи ефирната честота на БНТ и притежаващи телевизионен приемник с телетекст, ще могат на страница 250 от „Телевест” да прочетат публикуваните планираните изключвания в 9 -те административни области на територията на EVN Bulgaria. Информацията ще се обновява ежедневно и ще е достъпна за клиентите на EVN Bulgaria, намиращи се на територията на цялата страна. Тя ще се публикува 7 дни преди посочената дата за смущения в електрозахранването, в резултат на предвидените ремонтни дейности на електросъоръженията. Дружеството продължава да изпълнява задълженията си по ОУ (Общите условия) за информиране на клиентите при планови изключвания чрез местните печатни ежедневници 30 дни предварително. Информация можете да получите и чрез интернет страницата на дружеството www.evn.bg, на денонощните телефони 0700 1 0007 - за аварии и 0700 1 7777 - за информация и от КЕЦ (Клиентски Енергоцентър), обслужващ съответната територия. Разширяването на възможностите за предоставяне на информация при смущения в захранването е в резултат на потребност на клиентите, открита при редовните проучвания на “клиентската удовлетвореност”, извършвани от EVN Bulgaria.
> назад