Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria откри официално Кол център за обслужване на всички свои клиенти на територията на Югоизточна България

5.12.2007


Съвременното оборудване на центъра дава възможност да се обработват голям брой обаждания по-бързо и по-ефективно. Сумата за инвестиции за новия софтуер е 600 000лв. На 5 декември в присъствието на официални гости, представители на медиите и бизнес партньори Щефан Шишковиц, Председател на Управителния съвет на EVN Bulgaria, откри новия Кол център на компанията. Той е оборудван със съвременна техника, която позволява да се приемат и обслужват едновременно до 60 телефонни обаждания от цялата територия на Югоизточна България, което значително увеличава възможностите за предоставяне на бърза и точна информация на клиентите на дружеството. Телефоните номера за аварии и обща информация, които и досега обслужваха гражданите, се запазват: 0700 1 7777 – номер за обща консултация и обслужване, на който може да се получи информация за текущата сметка, съвети за енергийна ефективност, да се направи автоматично прехвърляне или да се получи експертна консултация; 0700 1 0007 – номер за приемане на сигнали за проблеми с електрозахранването, за получаване чрез автоматичен запис на информация за вече познати големи аварии, по които вече се работи; 0700 1 0207 – номер, който позволява на абонатите на дружеството да правят автоматична проверка на сметките си Цената на всички обаждания е на стойността на един локален разговор за цялата територия на страната. Обслужването в новия Кол център е насочено изцяло в услуга на клиентите с цел максимално да бъде улеснена тяхната комуникация с компанията. В случай на натоварен трафик клиентът има възможност да остави телефон за връзка, на който да бъде потърсен от сътрудник в центъра. За цялата функционалност на Кол центъра се грижи специален софтуер, за който са инвестирани 600 000 лева. Чрез него се разпределят входящите обаждания и ги пренасочва към всеки свободен в даден момент оператор. Също така дава възможност да се анализират и прогнозират обажданията в различните дни от всеки месец, в часовите пояси на денонощието и по този начин да се осигурява необходимия капацитет от обслужващи оператори. „Нашият стремеж е да превърнем Кол центъра в център за компетентност. Това означава клиентът да получава бързо и ефективно цялата му необходима информация само с едно обаждане, като му се спестяват безбройните прехвърляния към различни не винаги компетентни по даден въпрос служители. Освен това можем да обработваме голям брой обаждания за аварии и бързо да подаваме информация към съответното звено в компанията. Крайната ни цел е нашите клиенти да открият в лицето на EVN Bulgaria коректен и надежден партньор, който е на тяхно разположение 24 часа, 365 дена в годината”, каза при откриването ръководителят на центъра Александър Петков.
> назад