Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Заплащане чрез SMS

14.4.2009


Нова и удобна възможност за клиентите на EVN Bulgaria да заплащат фактурите си Плащания към EVN Bulgaria могат да се извършват вече и чрез SMS през систeмата ePayGSM. Всеки потребител на системата вече може да проверява и да заплаща чрез SMS своите фактури за консумирана електро- и топлоенергия. За да ползват услугата, е необходимо клиентите да имат GSM номер към български оператор, банкова карта, с която да се извършват плащанията и регистрация в системата ePayGSM на фактурите, които желаят да заплащат чрез SMS. Как клиентите могат да се регистрират в системата ePayGSM? 1. Необходимо е клиентите да разполагат със своя ИТН (номер на измервателна точка) към EVN Bulgaria, за който желаят да плащат чрез SMS. Всеки клиент може да види своя ИТН за електро- или топлоенергия във фактурата си. 2. Клиентите трябва да изпратят празен SMS на кратък номер 1901 и ще получат инструкция за регистрация. Регистрацията може да се направи: - на телефон 921 08 88 с код за София 02 - на интернет адрес www.epaygsm.com. - в банката издател на банковата карта. Независимо от избрания начин за регистрация, тя ще бъде потвърдена чрез SMS. Как се плащат сметките? Всеки месец клиентите ще получават SMS(и) от номер 1901 за дължимите суми с инструкция за плащане. За да се заплатят, е достатъчно да се отговори на получения SMS съгласно инструкциите. За всяко плащане клиентите получават потвърждение чрез SMS. Всички SMS-и до номер 1901 се заплащат по стандартна цена според тарифния план към съответния мобилен оператор. Всички клиенти, използвали този начин за заплащане на консумираната от тях електро- и/или топлоенергия, ще получават фактурите си по пощата. Предоставяната услуга е поредната стъпка на ЕVN Bulgaria за усъвършенстване на клиентското обслужване. Тя е третата възможност за клиентите на дружеството за електронно заплащане наред с възможностите за плащане по интернет и чрез банкомат.
> назад