Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

360 000 клиенти на EVN получават SMS и имейл известявания за наличие на фактура и срокове на плащане

2.4.2019


Абонирането за безплатните услуги намалява вероятността за пропускане на срокове за плащане и изключване на захранването

EVN България напомня на своите клиенти, че могат да получават безплатни SMS и имейл известия за стойност на своята сметка и при пропуснат срок на плащане. Услугите включват:
  • известяване за сметка: ежемесечна стойност на консумираната електроенергия, отчетен период и срок за плащане. Известието се получава всеки месец
  • предварителна информация за предстоящо прекъсване на електрозахранването, в случай че е пропуснат срокът за плащане. Известието се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това преустановяване на захранването.
Към момента над 360 000 клиенти за заявили да получават информация на мобилния си телефон или електронна поща.

Чрез платформата „EVN Онлайн плюс“ може да се заплаща от страната и чужбина по всяко време. Всеки регистриран клиент има архив за своите фактури за 13 месеца назад и графично представяне на консумацията и стойностите на фактурите по месеци.

EVN напомня, че клиентите, които през 2018 г. не са препотвърдили своето съгласие за услугата известяване за сметка и за профила си в „EVN Онлайн плюс“ e необходимо да направят нова регистрация. Посочената промяна е с оглед спазване Общия регламент за защита на данните (GDPR). Препотвърждението се извършва лесно онлайн на:
- https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx - за услугата известяване за сметка
- https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx - за „EVN Онлайн плюс“

Регламентът за съгласие не засяга известяването по SMS или имейл преди прекъсване поради неплащане и всички клиенти, заявили тази услуга, не е необходимо да предприемат допълнителни действия, за да продължат да я ползват.
> назад