Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България проведе втора среща на Клиентски съвет

30.5.2016


На 28 май 2016 г. в гр. Стара Загора се проведе втората среща на новия Клиентски съвет към EVN България. Първото заседание беше организирано през ноември 2015 г. в гр. Ямбол. На срещата в гр. Стара Загора бяха обсъдени резултати от темите и предложенията, обсъдени на първата среща, свързани с клиентско обслужване и новите технологии, които дружеството прилага в отчитането на консумираната електроенергия.

Важен аспект от срещата бяха актуални теми, сред които либерализацията на пазара на електроенергия. Участниците изложиха своите разбирания и въпроси относно функционирането на свободния енергиен пазар.

Друга важна тема, която беше обсъдена от Клиентски съвет, беше въвеждането на нови срокове за плащане на консумираната електроенергия при битови и малки стопански клиенти. Новите срокове за плащане са част от подготовката за пълна либерализация на пазара. Участниците в Клиентски съвет обсъдиха широкообхватната информационна кампания към клиентите, включително и създадената възможност за индивидуалната проверка на сроковете - https://www.evn.bg/SrokPlashtane/PeymentPeriodHome.aspx

За част от клиентите на EVN България промяната означава еднократно излизане по-рано на каса на фактурата им през месец май, а за други през месец юни. Първата група фактури за консумирана електроенергия с по-ранен срок за плащане се заплащат от 25 май. Втората група фактури също ще излезе по-рано - от 1 юни 2016 г.

Инициативата Клиентски съвет се състои в срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.

Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство. Дружеството вярва, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.
> назад