Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България откри нов модерен офис за клиентско обслужване в гр. Бургас

8.12.2015


Новият EVN офис ще бъде отворен за клиенти 7 дни в седмицата

Днес, 8 декември 2015 г., EVN България откри нов офис за клиентско обслужване в гр. Бургас. Новият EVN офис се намира в модерна бизнес сграда в централната част на Бургас – ж.к. Лазур, бл. 152 до паметник „Пантеона“.

На церемонията по откриването присъстваха г-н Робърт Дик, председател на управителния съвет на EVN България, г-жа Стефка Алексиева, ръководител Клиентско обслужване в EVN България, г-н Вълчо Чолаков, областен управител на област Бургас, г-н Красимир Стойчев, зам.-кмет на община Бургас и г-н Таню Атанасов, омбудсман на община Бургас.

Новият EVN офис е предназначен за обслужване на всички клиенти от гр. Бургас и областта без значение на тяхното местоживеене. Той заменя съществуващите 2 офиса в Бургас на ул. „Александровска“ 1 и в кв. „Меден рудник”, „Капчето”, които бяха със силно ограничени възможности за модерно и комфортно клиентско обслужване.

Новооткритият EVN офис в Бургас се намира в просторно помещение с площ от 200 кв. м. и предлага всички удобства на модерното обслужване: работно време 7 дни в седмицата, леснодостъпна локация, безплатен паркинг, модерна и приветлива среда. Той ще работи без почивен ден и предлага удобно работно време за клиентите: понеделник – петък: 09:00 – 19:00 ч. и събота – неделя: 09:00 – 18:00 ч. Както всички други клиентски офиси на дружеството в Югоизточна България новият EVN офис предлага пълен набор от продукти, услуги и консултации, свързани с доставките на електроенергия в гр. Бургас и областта.

С цел бързото и качествено обслужване на клиенти в новия EVN офис ще са налични 7 работни места в сравнение с общо 6-те работни места в досегашните два офиса на компанията в Бургас.

Откриването на новия модерен EVN офис следва политиката на дружеството за развитие и подобряване на стандартите на клиентско обслужване, съобразяване с изискванията и очакванията на клиентите. Това е вторият новооткрит самостоятелен EVN офис, след като в края на 2013 г. компанията откри първия си офис за клиентско обслужване в търговски център в гр. Пловдив. Всички останали офиси на EVN в Югоизточна България запазват своето функциониране.

С откриването на клиентския офис EVN България залага на нова визия на клиентското обслужване, предлагано от енергийните инфраструктурни компании в България.
> назад