Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Битовите клиенти на EVN България могат да се кандидатират за членове на „Клиентски съвет“ на компанията

29.9.2015


Чрез участието си в „Клиентски съвет“ те могат да изразят конструктивни идеи и препоръки към дейността на EVN България

EVN България продължава кампанията си за набиране на участници във втория мандат на „Клиентски съвет“ на компанията. Новият състав на „Клиентски съвет“ на компанията ще започне да действа в края на 2015 г. и също ще има двегодишен срок.

В рамките на инициативата „Клиентски съвет“ се осъществяват съвместни работни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството като се разработват идеи по актуални теми, свързани с дейността на компанията и предоставяните услуги.

За участие може да се кандидатира всеки пълнолетен гражданин, който ползва услугите на дружеството по доставка на електроенергия. Съставът на „Клиентски съвет“ е от максимум 24 участници. Участието е доброволно и безвъзмездно като EVN България покрива пътните разноски до и от мястото на провеждане на срещите, които са поне 2 пъти годишно.

Достатъчно е кандидатите да изпратят до компанията писмено заявление за участие в свободна форма със следната информация: лична мотивация за участие, трите имена, клиентски номер или ИТН (измервателна точка номер), населено място, адрес, телефон и лична мотивация за участие. Примерен формуляр, както и електронна онлайн-форма за кандидатстване са налични на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet/Kandidatstvai.aspx
 
Кандидатите могат да изпращат своите заявления по един от следните начини:
  • по имейл на адрес [email protected]
  • по факс на номер 032 99 00 10
  • по поща на адрес: EVN България, ул. „Христо Г. Данов“ 37, 4000 Пловдив
  • на място във всеки EVN Офис.

За да бъдат отразени в максимална степен потребностите на всички клиенти, участниците в Клиентски съвет ще се избират при стриктно спазване на изискванията за равнопоставеност и максимално широко покритие на лицензионната територия на дружеството в Югоизточна България.

Повече информация относно Клиентски съвет на EVN България може да се намери на
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet.aspx , както и на тел. 0700 1 7777.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
07001 0007 – телефон при аварии
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад