Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България с полезна информация за своите клиенти по време на летните отпуски

30.7.2015


За свое удобство през лятото клиентите могат да използват безплатните услуги на дружеството – информация по SMS и имейл, както и е-платформата “EVN Онлайн плюс”

EVN България продължава своята кампания да предоставя на своите клиенти актуални съвети, особено полезни и практични през летния сезон, когато клиентите са на почивка или отсъстват за по-дълго от дома си. Някои от полезните енергийни съвети са:
  • Изключете всички електроуреди, които не е необходимо да работят във Ваше отсъствие. Тук следва да се има предвид, че уреди като СОТ, хладилник или фризер, които не винаги е подходящо да се изключват, ще продължат да консумират електроенергия.
  • Изключете от щепсела уреди като телевизор, аудио-уредба и монитор, защото и в режим на stand-by те ще продължат да консумират електроенергия. Електроуредите, които са в режим stand-by, трябва да се оставят включени само при необходимост.
  • Уверете се, че външни хора нямат достъп до контакти, които са част от Вашата ел. инсталация.
  • Запишете показанията на електромера си преди да заминете и сравнете данните при завръщането си.
  • Ако във Ваше отсъствие няма достъп до Вашия електромер, можете да заявите посещение на отчетник на денонощен телефон 0700 1 7777 в удобно време.
С цел навременна информираност EVN България съветва клиентите си да заявят безплатните SMS и имейл услуги на дружеството за информация относно просрочени задължения и информация за стойността на фактурата. Заявката на услугите се извършва по удобен за клиента начин – по имейл, поща или чрез посещение в EVN Офис.

Чрез безплатните услуги клиентите могат по бърз и лесен начин да се информират за:
  • стойността на сметката за консумирана електроенергия – веднага след нейното издаване
  • просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.
Общо над 67 000 клиенти на EVN България са заявили безплатните SMS/имейл услуги.

Друга безплатна възможност за проверка на сметка и плащане от България и от чужбина чрез системата „EVN Онлайн плюс“ на: https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx

Чрез „EVN Онлайн плюс“ клиентите на EVN България имат онлайн достъп до:
  • История на фактурите от последните 13 месеца - информация за фактурите, представена по ИТН (измервателна точка номер)
  • Графики за потреблението (в kWh) и за стойностите на фактурите (в лв.) за 13 месеца назад
  • Заплащането на цена за възстановяване на електрозахранването, прекъснато поради неплащане
  • Меню Помощ: указание в три кратки стъпки и примери как се плаща, както и отговори на често задавани въпроси.
ЕVN България
Телефонен Център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при аварии
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 10207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад