Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България продължава кампанията си „Месец на клиента“ и през лятото

14.7.2015


EVN България продължава кампанията си „Месец на клиента“ и през лятото. В рамките на кампанията клиентите на дружеството имат възможност да спечелят награди, ако заявят една от безплатните услуги при посещение в който и да е EVN Офис в Югоизточна България:
  • Актуализация на клиентски данни (данни за партида) и/или
  • Известяване чрез SMS/имейл – информация за просрочени задължения и информация за стойността на фактурата.

Всеки клиент има възможност да изтегли скреч карта, с която може да спечели една от общо 15 000 награди: фенерчета, ключодържатели, химикали и др. Големите награди са три услуги „Термография на жилище“, чрез които клиентите ще получат безплатно прецизно енергийно изследване на своя имот.

Две от трите големи награди - „Термография на жилище“ бяха изтеглени от клиенти-участници в кампанията: първата беше изтеглена в гр. Девин през април 2015 г., а втората – в гр. Стара Загора през юни 2015 г. Клиентът от гр. Стара Загора е пожелал безплатна услуга Известяване чрез SMS/имейл.

Още 7 000 награди очакват своя получател. EVN България удължава възможността за спечелване на награди и през лято 2015 г. под мотото „EVN Месец на клиента“.

С кампанията EVN България стимулира клиентите да актуализират данните за своята партида, което е сред основните предпоставки за бързо обслужване и сигурност при комуникацията. Много често при смяна на собственост на имот, наследяване или други причини, новите собственици пропускат да известят компанията за необходимостта от смяна на титуляра на партидата. Това създава неудобства и за двете страни, тъй като EVN България може извършва определени услуги само на титуляри на партиди. Актуализацията на данните се извършва при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни.

Кампанията „EVN Месец на клиента“ продължава до изчерпване на количествата награди. Подробна информация на инициативата „EVN Месец на клиента“ е налична на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN_CustomersMonth.aspx

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при аварии
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 10207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад