Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България и Общественият посредник на Община Казанлък със съвместна инициатива в рамките на кампанията „EVN Месец на клиента“

24.3.2015


За периода от 25.03. до 27.03.2015 г. представител на дружеството ще обслужва клиенти в офиса на Обществения посредник на Община Казанлък

По инициатива на Обществения посредник на Община Казанлък, г-жа Гинка Щерева, ЕVN България осъществява съвместна инициатива за клиентско обслужване. Като част от кампанията „EVN Месец на клиента“ сътрудник на EVN България ще бъде на разположение на гражданите в приемната на Омбудсмана, г-жа Гинка Щерева в дните от 25.03.2015 г. (сряда) до 27.03.2015 г. от (петък) включително, от 09:00 до 16:00 ч. Общата кампания цели да предостави информация на гражданите, относно важни за тях услуги, които се предоставят от EVN България.

Акцент на съвместната кампания ще бъдат някои от най-полезните и удобни за клиентите безплатни услуги:
  • Актуализация на клиентски данни: Често при смяна на собственост на имот, наследяване или други причини, новите собственици пропускат необходимостта от смяна на титуляря на партидата. Това създава неудобства и за двете страни, тъй като EVN България може да предоставя информация само на титуляри на партиди.  Необходими документи за безплатна смяна на титуляр на партида при:
    - Нов собственик: документ за самоличност и документ за собственост
    - Наследник/ци: документ за самоличност и удостоверение за наследници
    Дейностите по актуализация на клиентски данни се извършват при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни.
  • Известяване чрез SMS/имейл – информация за просрочени задължения и информация за стойността на фактурата. Чрез тази услуга клиентите получават безплатно информация за стойността на своята фактура, както и информация за наличие на просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването. Досега над 45 500 клиенти са заявили да получават SMS или имейл известявания.
Съвместната инициативата се провежда в рамките на кампанията „EVN Meсец на клиента“. По време на кампанията при заявка на една от посочените безплатни услуги всеки клиент изтегля специална (скреч) карта, при изтриването на която може да спечели една от общо 15 000 награди. Сред тях големите награди са „Термография на жилище“, чрез които спечелилите клиенти ще получат прецизно и цялостно енергийно изследване на своя имот.

В допълнение, на разположение на клиентите по всяко време на разположение е и платформата за информация и онлайн плащания „EVN Онлайн плюс“, достъпна на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx. Чрез „EVN Онлайн плюс“ всеки свой клиент може да се информира за своето месечно потребление и фактури за консумирана електроенергия за последните 13 месеца под формата на цветни графики. Цветните графики се намират в меню „История на фактури“.

Съвместната кампания на EVN България и Обществения посредник на Община Казанлък е своеобразно продължение на доброто сътрудничество между дружеството и обществения посредник.
> назад