Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Становище на EVN България

29.1.2015


По повод публично повдигнат въпрос по време на заседанието на Комисията по енергетика в Народното събрание на 27.01.2015 г. относно процеса на информиране на клиентите на EVN България за потребената от тях енергия, компанията за пореден път изразява своето становище, с което се надява да се запази експертното говорене по темата и да не бъде подвеждано общественото мнение, защото това не помага за спокойното функциониране на енергийната система.
1. EVN България предлага предварително информация на своите клиенти за потребената от тях електрическа енергия.
2. Всеки един клиент на EVN България има свободата и личния избор по всяко време и напълно безплатно, да избере по какъв начин да получава тази информация.
3. За да осигури този избор и следвайки световните практики, EVN България е разработила следните възможности, предлагани на клиентите:
  • Известие чрез хартиена фактура
  • Известие чрез имейл
  • Известие чрез SMS
  • Електронна фактура
  • Специално за малките населени места, където не са налице онлайн каси, клиентите получават предварително разпечатани фактури.
  • Проверка и плащане през „EVN Онлайн плюс” – система налична на интернет страницата на компанията www.evn.bg, достъпна на български и английски език.
  • Проверка през денонощния телефонен център на компанията: 0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка – с едно обаждане може да се провери повече от един номер на измервателна точка (ИТН).
Всички тези усилия за постоянно разширяване на начините на предоставяне на информация следват разбирането на EVN България, че именно желанието на клиента е водещо при определяне на начина на получаване на информация. Всеки клиент може да получи необходимата му информация чрез предпочитания от него вариант. Всеки клиент има възможност по всяко време да промени желания метод за получаване на информацията за своите задълженията си.

По отношение на заплащането на консумирана енергия компанията също се стреми да предлага максимално широк набор от възможности. Те включват: плащане на каса в салоните на държавните „Български Пощи“ ЕАД, които имат една от най-големите мрежи в страната, с присъствие и в малките населени места. Сред начините са и плащане през „EVN Онлайн плюс” на www.evn.bg, по Банкомат, epay.bg; easypay.bg; директен дебит; интернет банкиране; Transcard; SMS.

С изразяването на това становище, което компанията комуникира редовно от 2005 г. насам включително и до институциите, EVN България се надява да е полезна за коректното провеждане на публичния диалог по отношение на клиентите, които обслужва.
> назад