Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Повече от 42 800 клиенти на EVN България са се регистрирали за SMS или имейл известие при пропуснат срок на плащане

20.1.2015


Безплатната услуга значително намалява риска от прекъсване на електрозахранването поради неплащане в определените срокове.

Над 42 800 клиенти на EVN България са се регистрирали през последните две години за получаване на SMS или имейл известяване при пропуснат от тях срок на плащане. С безплатната услуга клиентите получават известия по SMS или имейл за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсване на снабдяването, което позволява клиентите да бъдат своевременно информирани за свои задължения. Това води до значително намаляване на риска от прекъсване на електрозахранването поради неплащане в определените срокове.

Заявяването на услугата се извършва чрез попълване на декларация, в която се вписва:
  • име на клиента
  • ИТН (измервателна точка номер)
  • валиден имейл или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната).

С цел да се гарантира достоверността на предоставените данни е необходимо титулярът на партидата (или упълномощено от него лице) да предаде попълнената декларация в удобен за него EVN Офис в Югоизточна България.

Като допълнителна опция със същата декларация клиентите имат възможност едновременно да заявят и безплатна услуга „Информация за стойността на месечната фактура за електроенергия” по SMS или имейл. Декларацията може да бъде намерена нa място във всеки EVN Офис, както и на:
http://www.evn.bg/getdoc/b5abe50c-62ec-4cb6-a0a2-fb31920370c1/KK462_Deklaracia_bitovi_klienti.aspx .

EVN България напомня, че официалните срокове за заплащане на консумирана електроенергия са:
  • I група клиенти - от 1-во до 15-то число на месеца
  • II група клиенти - от 11-то до 25-то число на месеца.

Всеки клиент може да се информира за своя срок от предишна фактура за консумирана електроенергия или на денонощния телефон за информация – 0700 1 7777.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg

> назад