Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

ЕVN България спазва стриктно сроковете за отчитане на електромерите

23.12.2014


В отговор на поискана вечерта на 22.12.2014 г. в спешен порядък информация от Министерството на енергетиката относно периода на отчитане на потребената електрическа енергия за месец ноември 2014 г. за клиенти на EVN България Електроразпределение, дружеството категорично заявява, че няма електромери на клиенти на своя територия, които да са отчетени за период от 40 дни.

Напротив, близо 98% от почти 1,5 млн. електромери са отчетени в рамките на нормативно определения срок до 31 дни. Друг половин процент от електромерите са отчетени за 32 дни, основно поради лоши метеорологични условия, когато снеговалежи блокираха достъпа до отдалечени селища в планински райони на територията, обслужвана от EVN България Електроразпределение. За всички останали клиенти на дружеството, които не бяха осигурили достъп до електромерите си, намиращи се в техните имоти (основно еднофамилни къщи с дворове в малки населени места), дружеството е оставило индивидуално известие за необходимост от договаряне на дата за повторно посещение от отчетник за отчитане на потребената електроенергия и такова е извършено впоследствие.

Всичко това показва, че създадената организация за отчитане в EVN България Електроразпределение води до спазване на изисквания в Правилата за измерване на количеството електрическа енергия (ПИКЕЕ) и до запазване интереса на клиента.

Допълнително във връзка с предстоящите коледни и новогодишни празници EVN България Електроразпределение е създала организация за отчитане на показанията на електромерите по редовен месечен график, въпреки неработните празнични дни. Целта е, както всеки месец, да се следва редовният график на отчитане на електроенергията за клиентите на дружеството в Югоизточна България, за да няма изкривяване на отчетните периоди.

Дружеството напомня, че както и досега, конкретна информация за продължителността на отчетния период за всеки клиент е налична във фактурата за електроенергия, заедно с количеството консумирана електроенергия, срока на следващо отчитане, срока на следващо плащане, както и телефонен номер за връзка с дружеството.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg

> назад