Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Информация от EVN България за дежурни каси

23.12.2014


На разположение на клиентите е интернет платформата “EVN Онлайн плюс“

Клиентите на EVN България ще могат да заплащат консумирана енергия в касовите салони на „Български пощи“ ЕАД както в работните дни до края на 2014 г., така и на 24 декември (сряда), 27 декември (събота) и 31 декември 2014 г. (сряда), когато са осигурени дежурни касови салони на „Български пощи“ ЕАД.

На 28 декември 2014 г. (неделя) ще функционират касите, които традиционно работят в неделя. На 3 януари и 4 януари 2015 г. касовите салони ще работят с нормално работно време за събота и неделя.

Списъкът с всички касови салони по области е наличен на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN-Online-plus/Nachin_na_plashtane/Kasi_Poshti.aspx

Клиентите на EVN България могат да използват и обновената интернет платформа за проверка и плащане на консумирана енергия „ЕVN Онлайн плюс”:
https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx

Всички EVN Офиси ще бъдат отворени за обслужване на клиенти в работните дни до края на 2014 г. Допълнително ЕVN Офис в Мол Пловдив (ул. „Перущица” 8) ще бъде отворен и на 24 декември 2014 г. от 09:00 до 14:00 ч., както и на 31 декември от 09:00 до 14:00 ч.

Денонощно, без почивен ден, на разположение на клиентите е телефонният център на EVN България:

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад