Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България съветва какво да направим при по-дълго отсъствие от дома през празничните дни

21.12.2014


EVN България предлага няколко кратки и практични стъпки на своите клиенти, които планират по-дълго отсъствие от дома по време на коледните и новогодишни празници. Стъпките са лесни за изпълнение и са насочени към повишаване на информираността на клиентите относно факторите, които могат да повлияят на тяхното потребление дори и при отсъствие от дома. Стъпките включват:
  • Изключете всички електроуреди, които не е необходимо да работят във Ваше отсъствие. Важно е да се знае, че уреди като хладилник или фризер, които не винаги е подходящо да се изключват, ще продължат да консумират електроенергия.
  • Изключете от щепсела уреди като телевизор, аудио-уредба и монитор, защото и в режим на stand-by те ще продължат да консумират електроенергия.
  • Уверете се, че външни хора нямат достъп до електрически контакти, които са част от ел.инсталацията на Вашия имот.
  • Запишете показанията на електромера си преди да заминете и сравнете данните при завръщането си.
  • Ако във Ваше отсъствие няма достъп до Вашия електромер, можете да заявите посещение на отчетник на денонощен телефон 0700 1 7777 в удобно време.

 

С цел навременна информираност EVN България съветва клиентите си да посетят удобен за тях EVN Офис и да предоставят телефонен номер или имейл, на който безплатно да получават актуална информация:
  • Информация за стойността на месечната фактура – по SMS или имейл
  • Известяване преди прекъсване за неплатени задължения – по SMS или имейл. С безплатния абонамент клиентите получават известия за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни предварително.

 

Посочените безплатни SMS/имейл услуги могат да се заявят заедно или отделно с една обща декларация във всеки удобен EVN Офис. Декларацията може да се изтегли от
http://www.evn.bg/getdoc/b5abe50c-62ec-4cb6-a0a2-fb31920370c1/KK462_Deklaracia_bitovi_klienti.aspx

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg


> назад