EVN България предупреждава своите клиенти да бъдат бдителни за измами от мними служители на дружеството
24.9.2014
EVN България информира за постъпил сигнал от клиентка от гр. Кърджали за това, че на 12.09.2014 г. е била посетена в дома си от неизвестно лице, неправомерно представило се за служител на дружеството. Неизвестното лице е поискало от клиентката да заплати на място и в брой сума за консумирана електроенергия. След като клиентката е поискала легитимация от страна на мнимия служител, той е отказал и е напуснал. Така благодарение на съобразителната реакция на клиентката, изманата схема не се е реализирала. След получаване на сигнала дружеството е информирало органите на МВР.
С цел защита на своите клиенти EVN България уточнява, че събиране на дължими суми за консумирана енергия никога не се извършва в брой и на място от техници или отчетници на дружеството. Това става само в касови салони, чрез системата ''EVN Онлайн плюс'' през интернет на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx или по банков път. Детайлна информация за начините на плащане е налична на:
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Obsluzhvane/Nachin_na_plashtane.aspx
Всеки сътрудник на EVN България разполага със служебна карта, в която са упоменати неговите правомощия, произтичащи от Закона за енергетиката. При поискване от клиентите всеки сътрудник е длъжен да се легитимира с тази карта.
EVN България съветва клиентите при всяко съмнение да сигнализират в дружеството на денонощна телефонна линия 0700 1 7777.
ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail:
[email protected]
www.evn.bg