Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България с полезна информация за своите клиенти при по-дълго отсъствие от дома

6.8.2014


EVN България продължава своята кампания да предоставя на своите клиенти актуални съвети, особено полезни и практични през летния сезон, когато клиентите са на почивка или отсъстват за по-дълго от дома си. Някои от полезните енергийни съвети са:
  • Изключете всички електроуреди, които не е необходимо да работят във Ваше отсъствие. Тук следва да се има предвид, че уреди като СОТ, хладилник или фризер, които не винаги е подходящо да се изключват, ще продължат да консумират електроенергия.
  • Изключете от щепсела уреди като телевизор, аудио-уредба и монитор, защото и в режим на stand-by те ще продължат да консумират електроенергия. Електроуредите, които са в режим stand-by, трябва да се оставят включени само при необходимост.
  • Уверете се, че външни хора нямат достъп до контакти, които са част от Вашата ел.инсталация.
  • Запишете показанията на електромера си преди да заминете и сравнете данните при завръщането си.
  • Ако във Ваше отсъствие няма достъп до Вашия електромер, можете да заявите посещение на отчетник на денонощен телефон 0700 1 7777 в удобно време.

С цел навременна информираност EVN България съветва клиентите си да посетят удобен за тях EVN Офис и да предоставят телефонен номер или имейл, на който безплатно да получават актуална информация:
  • Информация за стойността на месечната фактура – получаване по SMS или имейл
  • Известяване преди прекъсване за неплатени задължения – по SMS или имейл. С безплатния абонамент клиентите получават известия за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни предварително.

Посочените SMS/имейл услуги могат да се заявят заедно или отделно с една обща декларация във всеки удобен EVN Офис. Декларацията може да се изтегли от
http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Prekasvane-vazstanoviavaneEl.aspx . Тя е налична и на място във всеки EVN Офис.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад