Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България проведе втора среща на Клиентски съвет

13.6.2014


Клиентски съвет е поредната инициатива на дружеството, насочена към директен диалог с клиентите

На 7 юни 2014 г. в гр. Сливен се проведе втората среща на Клиентски съвет към EVN България. Първото заседание беше организирано през ноември 2013 г. в Стара Загора. Бяха дискутирани дейности по темите, обсъдени на първата среща, както и нови аспекти в комуникацията и развитието на клиентското обслужване на дружеството.

Част от дискусията бяха новите възможности за клиентите в онлайн платформата за информация и плащане „EVN Онлайн плюс“ на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx - въведените: архив от фактури за последните 13 месеца, показания и възможност за справки, заплащане възстановяване на електрозахранването след прекъсване, потвърждение на плащане по имейл, обновената брошура с визуализации и др.

Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти.Той се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна“ и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност.

Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.

Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

Дружеството вярва, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.


> назад