Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN България обслужи над 10 900 клиенти в област Хасково за първите 4 месеца на 2014 г.

13.5.2014


За да бъде по-близо до клиентите си, дружеството проведе изнесени срещи с граждани в Любимец, Симеоновград и Ивайловград

За периода от началото на 2014 г. до края на април в офисите на EVN България в област Хасково са обслужени над 10 900 клиенти. При посещение в EVN Офис всеки клиент може да се консултира относно различни въпроси, касаещи доставката на електроенергия – от ново присъединяване на обект към електроразпределителната мрежа и текущо обслужване, до предоставяне на конкретни услуги и технически функции. Всеки клиент получава информация по негово индивидуално запитване, разяснения за нормативните изисквания, както и услуги, предоставяни от дружеството в полза на клиентите. На място се разпространяват безплатно брошури и информационни материали за предоставяните услуги.

От обслужените общо 10 900 клиенти в област Хасково за изминалите 4 месеца по места най-много клиенти са посетили EVN Офис гр. Хасково – над 4000 клиенти, следван от EVN Офис гр. Димитровград и EVN Офис гр. Харманли. EVN Офис гр. Свиленград е обслужил над 1700 клиенти.

На територията на областта дружеството обслужва повече от 140 000 битови клиенти. За посочения период от жителите на област Хасково са постъпили по-малко от 290 броя сигнали, което е 0,2 на сто. Всеки сигнал се разглежда индивидуално. В дружеството е създадена система за стандартизирано управление на клиентските сигнали – въведени са единни стандарти при тяхното приемане, регистриране и обработване, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването.

Дружеството проведе и изнесени срещи - разговори с граждани от област Хасково в рамките на инициативата „EVN при Вас”. Специалисти на дружеството отговориха на множество въпроси на клиенти в Любимец, Симеоновград и Ивайловград. По време на изнесените срещи бяха разисквани конкретни потребителски въпроси, теми от сферата на клиентското обслужване, въпроси свързани с поддръжка на мрежата в района, работата на аварийните екипи и др.

Денонощно на разположение на клиентите седем дни в седмицата е и телефонният център на EVN България: всеки клиент може да се свърже с дружеството чрез телефон, писмо, имейл, факс, както и да се информира на интернет страницата на EVN България – www.evn.bg.


ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад