Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Дежурните екипи на EVN България в готовност за реакция по време на предстоящите празнични и почивни дни

29.4.2014


Денонощно на разположение на клиентите е телефонният център на дружеството. С непрекъснат режим на работа са и диспечерските центрове за управление на мрежата

Във връзка с предстоящите официални празнични и почивни дни в периода 1 май – 6 май 2014 г. EVN България информира, че общо 76 екипа на дружеството са в готовност да реагират при необходимост за възстановяване на електрозахранването. Дружеството е осигурило хора и техника, които са в готовност да предприемат всички необходими мерки за отстраняване на евентуални повреди през почивните дни на територията на Югоизточна България. Денонощно на разположение са и диспечерските центрове на EVN България за управление на мрежата, в които се извършва постоянен контрол и мониторинг на съоръжения от електроразпределителната мрежа в Югоизточна България. С непрекъснат режим на работа е и денонощният телефонен център на дружеството. В него клиентите могат да получат информация, както и да подадат сигнал за липса на захранване.

С цел запазване уюта и комфорта на клиентите, дружеството няма да извършва планови ремонтни дейности по съоръженията по време на почивните дни. Такива ще бъдат извършвани само в краен случай при необходимост с цел гарантиране сигурността на доставките.

През почивните дни EVN България и „Български пощи” ЕАД ще осигурят дежурни касови салони. На 3 май и 5 май 2014 г. в клонове на „Български пощи” ЕАД в Югоизточна България ще работят каси за заплащане на консумирана електроенергия. На 3 май 2014 г. касовите салони ще работят с обичайното си работно време за съботни дни. На 5 май 2014 г. ще работят централните пощи в областните градове с работно време от 09:00 до 13:00 часа.

ЕVN България напомня, че денонощно на разположение на клиентите е и системата за онлайн проверка и плащане на консумирана енергия „EVN Онлайн плюс” на
https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 – телефон при липса на захранване
0700 1 7777 – телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 – телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: [email protected]
www.evn.bg
> назад