Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

За втора поредна година EVN България Топлофикация изтегли имената на 65 лоялни клиенти, които ще получат ваучери за топлинна енергия през следващия сезон

26.6.2013


Сумите ще се приспаднат от фактурите за топлинна енергия на печелившите през следващия отоплителен сезон след 1 октомври 2013 г.

На 25 юни 2013 г. EVN България Топлофикация организира томбола за своите лоялни клиенти, които през отоплителен сезон 2012/13 г. са ползвали услугата централно отопление и са заплащали редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Отчитайки коректното поведение на своите клиенти, дружеството раздаде като награди общо 65 индивидуални ваучера за топлинна енергия на обща стойност 7500 лв. – 5 от тях са на стойност 300 лева и 60 на стойност 100 лева.

Определянето на печелившите се извърши като с компютър бяха изтеглени имената на клиентите и номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие. В програмата за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградна инсталация.

Томболата се проведе в присъствието на нотариус и на упълномощени лица от топлофицирани сгради етажна собственост, които взеха участие в тегленето на печелившите имена. Резултатите от томболата са публикувани на интернет страницата на дружеството (www.evn.bg), а наградените клиенти ще бъдат уведомени писмено от EVN България Топлофикация. Организирането на томбола за индивидуални клиенти е част от цялостна програма за насърчаване на лоялните клиенти, която EVN България Топлофикация стартира през 2011 г. През сезон 2012/13 г. тя се проведе за втора поредна година.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 24 домакинства в тях. Необходимо е над 75% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.

Допълнителна информация относно програмата за лоялност на EVN България Топлофикация всеки клиент може да получи на денонощен телефон 0700 1 7777, в интернет страницата на дружеството (www.evn.bg) и на имейл [email protected].
> назад