Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria: 37 419 от клиентите издължиха старите си задължения в рамките на проекта „Съюз с коректния клиент”

26.6.2008


Вследствие на подобрената събираемост бяха осигурени повече от 3 млн. лв. за инвестиции С 37 419 души намаляха некоректните клиенти на EVN Bulgaria през първите шест месеца на 2008 година. Основна заслуга за това има изпълнението на програмата „Съюз с коректния клиент”, която дружеството започна да прилага от януари. Основна цел на програмата е да се защитят принципите за равно третиране на всички абонати на компанията, като гарантира снабдяване с енергия на клиентите, които редовно заплащат консумираната от тях енергия и прекъсва снабдяването на некоректните ползватели на услугата. По този начин не само се гарантира поставянето в еднакво положение на всички клиенти на EVN Bulgaria, но и се осигуряват необходимите средства за инвестиции и поддръжка на електроразпределителната мрежа, което от своя страна е една от предпоставките за осигуряване на качествено и сигурно електрозахранване. Благодарение на прилагането на програмата и повишаванато на събираемостта бяха осигурени допълнителни 3 млн. лева за инвестиции в мрежата. Като приложиха програмата „Съюз с коректния клиент” и чрез последователни действия – в краен случай и чрез изключвания на електрозахранването, експертите на EVN Bulgaria и клиентите на дружеството осигуриха повече финансови средства за най-важните задачи на компанията относно мерките по инвестиции и поддръжка през 2008 г. В периода февруари – май 2008 като крайна мярка трябваше за съжаление да бъде преустановено снабдяването с електричество на 80 821 електромера заради неплатена консумирана и фактурирана електроенергия. Повечето от абонатите, чието захранване бе прекъснато за неплатени сметки, възстановиха електрозахранването си след заплащане на съответната такса. Програмата „Съюз с коректния клиент” е част от цялостния пакет с мерки, които EVN Bulgaria предприема с цел засилване на енергийния контрол на цялата територия на дружеството.
> назад