Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria: Данните на Центъра за връзка с клиенти показват, че 0.04 % от клиентите на дружеството са подали жалби във връзка с отчитане и фактуриране на консумирана електроенергия

10.3.2009


Средната януарска фактура през 2009 година е с 4 лева по-ниска от тази през 2008 година, въпреки по-високите цени на електроенергията EVN Bulgaria отчете намаляване на броя на оплакванията на своите клиенти във връзка с отчитане и фактуриране на консумираната от тях електроенергия през февруари 2009 в сравнение с февруари 2008 година. Само 0.04 % от общия брой клиенти (564 броя жалби) са отправили жалби по този повод през февруари 2009 г., т.е. в месеца, в който се получават сметките за консумация през януари. Към днешна дата в резултат на извършени проверки е регистрирана основателност само на 18% от тях. Тези данни дават основание на EVN Bulgaria да смята, че процесът на отчитане и фактуриране на консумираната електроенергия е коректен и протича по установените в дружеството стандарти. Данните на дружеството показват също така, че средната януарска фактура през 2009 година е с 4 лева по-ниска от тази през 2008 година, въпреки по-високите цени на електроенергията, влезли в сила от 1 юли 2008 година. Причините за по-високите стойности на сметките за консумираната през януари електроенергия в сравнение с декември 2008 г. са обективни и бяха нееднократно разяснявани от страна на дружеството: • По-кратки периоди на отчитане – поради Коледните и Новогодишни празници 2008 година се наложи еднократна промяна в периода на отчитане, при което отчетният период за една част от клиентите през декември бе по-къс, а през януари 2009 г. по-дълъг от 30 дни; • По-високата консумация на електроенергия през почивните и празнични дни – практика, която се повтаря всяка година; • Обичайните за сезона по-ниски външни температури – връх на енергийното потребление бе достигнат на 13.01.2009 г. в 20.00 ч. – 1 897 MW. „През феврури тази година бе постигнат своеобразен рекорд по отношение на информацията, която Центърът е подал към своите клиенти”, коментира Жанет Стойчева, ръководител отдел Център за връзка с клиенти. „През февруари 2009 г. към националните номера на дружеството са постъпили 100 529 обаждания. 34506 клиенти са ползвали активно новата услуга за автоматична проверка на сметка на тел. 0700 1 7777 (след набиране се натиска 1 и се въвежда ИТН), а 89,42 % от останалите клиенти са били консултирани относно фактура, липса на захранване или са получили информация за други услуги”. Оставаме на разположение на нашите клиенти във всички КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) на дружеството, на email: [email protected], на интернет станицата ни www.evn.bg, както и на денонощните ни телефони 0700 1 7777 - за информация и 0700 1 0007 - за аварии (на цената на един градски разговор за територията на цялата страна).
> назад