Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

Рекорден брой участници в образователните и квалификационни семинари на ЕVN Bulgaria Академия през 2007 година

6.2.2008


Около 5400 участници преминаха обучения и специализирани курсове в EVN Bulgaria Академия през изминалата година От началото на 2006г. към ЕVN Bulgaria бе създадена ЕVN Bulgaria Академия. Oсновна цел на Академията е да повишава професионалната квалификация на служителите в ЕVN Bulgaria, а отттук и да се повишава качеството на работата с клиентите. Друга основна нейна дейност е да координира всички квалификационни мероприятия. Учебната програма на ЕVN Bulgaria Академия включва най-общо семинари в 5 основни раздела: • специализирани семинари и компетентност по специалности, напр.: техника и безопасност на труда, регулиран и либерализиран пазар на електроенергия, основи на кабелна техника, контролинг и др; • социална и комуникационна компетентност и обучения по поведение, насочени към по-добра комуникация с клиентите; • обучения по мениджмънт; • IT семинари; • чуждоезиково обучение. През 2007г. са проведени повече от 360 мероприятия (курсове) по обучение или квалификация. EVN Bulgaria Академия провежда обученията в модерен учебен център в Хасковски минерални бани, в който са налице всички необходими условия за организиране на семинари и курсове: има специално оборудвани с техника и материали кабинети, компютърни зали, трейнинг зали. По време на семинарите се прилагат съвременни методи на обучение, а сътрудниците имат възможност да се запознаят и усвоят новите видове технологии в съответната сфера, които прилагат в своята дейност в последствие. Участниците се запознават със съответните технологични нововъведения (напр. работа с модерни уреди за отчитане на реално изразходваната електроенергия), като целта е в крайна сметка да се достигне до модерен стандарт на обслужване и електрозахранване на клиентите.
> назад