Уеб сайтът evn.bg използва бисквитки (cookies), за да Ви улесни като онлайн потребител. В случай че продължите да ползвате страницата, давате своето съгласие за употребата на бисквитки. Повече за бисквитките и как можете да се откажете от тях можете да прочетете тук
EVN Bulgaria

Намирате се тук Начало > Медии

EVN Bulgaria: Общи каси за заплащане на електро- и топлоенергия от началото на месец март 2009 г.

27.2.2009


От 04.03.2009 г. всеки клиент на ЕВН България Топлофикация ЕАД ще може да заплати консумираната топлоенергия на всички каси за заплащане на електрическа енергия. С въведения през юни 2008 г. нов софтуер за фактуриране в ЕVN Bulgaria дружеството предостави редица преимущества на клиентите по отношение на възможностите за плащане както и по-добра и подробна информация. Сега тези и други предимства ще бъдат предоставени и при заплащане на консумирана топлинна енергия: • Клиентите могат да заплатят на една каса фактура за електроенергия и фактура за топлоенергия, което ще спести време на абонатите. • Повече каси за заплащане на топлоенергия – на всички 26 касови салони на EVN Bulgaria, Български пощи и на обслужващите банки в Пловдив и Асеновград, където до този момент клиентите можеха да заплащат само електричество, вече ще може да се заплати и топлинната енергия. В рамките на оптимизирането на структурата на касите в Пловдив три стари каси на ЕВН България Топлофикация ЕАД (EVN TP) ще бъдат закрити: в ж.к. Тракия - бл.13, до Младежки хълм - ул. Свобода 18 и на ул. Колъо Фичето 6. Касата в ж.к. Тракия бл. 202 ще продължи да функционира. От лятото ще бъде възможно фактурата за топлинна енергия да се заплаща на всички каси в Югоизточна България. • Единен клиентски номер за електро - и топлоенергия. В случаите, когато няма разлика в клиентските данни за ток и парно, т.е. титулярът е един и същ, клиентът ще бъде идентифициран чрез клиентския номер, който вече е бил въведен за елекетроенергията. Този номер е 10-цифрен и може да се види в предишна фактура за ток или на клиентската карта. Клиентите на Топлофикация, които не са клиенти на Електроснабдяване ще получат нов клиентски номер за топлинна енергия. При всички клиенти съществуващият досега „потребителски номер” във фактурата за топлинна енергия ще бъде заменен с клиентски номер. Когато той се предостави от клиентите при плащане, обслужването на касата ще бъде по-бързо. Всеки клиент на EVN TP ще получи през февруари уведомително писмо с новия клиентски номер за топлинна енергия. Новият номер ще може да се види и във фактурата за февруари. Клиентите имат на разположение и всички останали начини за безкасово заплащане. • От март клиентите на EVN TP ще бъдат обслужвани от Клиентския Енергоцентър (КЕЦ). В четирите КЕЦ в Пловдив и Асеновград клиентите могат да получат всякаква информация за топлинна енергия, както и да заявяват всички услуги на EVN TP. В КЕЦ клиентът може също да подаде сигнал или жалба. Вече не е необходимо да се пътува до ТЕЦ Пловдив Север, за да се подаде заявление. • Интегриран Телефонен Център: Телефонният център за връзка с клиенти на ЕVN Bulgaria е на разположение 24 часа в денонощието и за клиентите на EVN TP. Клиентите могат да се свържат с нас на телефонни номера: 0700 1 0007 (за аварии) и 0700 1 7777 (за справки и информация), по е-майл: [email protected], с писмо или факс. ЕVN Bulgaria ще продължи и занапред да прилага пакет от мерки за подобряване на облсужването на клиенти – както в областта на електроснабдяването, така и на топлоснабдяването. Интеграцията на дейностите между ЕВН България Електроснабдяване АД, ЕВН България Електроразпределение АД и ЕВН България Топлофикация ЕАД е важна крачка към повишаване на стандартите на обслужване.
> назад